دیالکتیک

تو مراقب آخرت خود باش دنیا ذلیلانه پیش تو می آید .

تو مراقب آخرت خود باش دنیا ذلیلانه پیش تو می آید .


مترجم سایت


ضمن تبریک فرارسیدن سال 1393  و همچنین تسلیت و گرامیداشت ایام فاطمیه خدمت تمامی دوستان عزیز ، امیدوارم سال پیش رو برایتان سرشار از موفقیت و پیروزی باشد . این سال جدید  که با  نام حضرت فاطمه (س)  آغاز میشه ویژگی های منحصر به فردی داره که جا داره اینجا به پاره ای از اونها اشاره کنم شروع این سال با روز جمعه بوده و پایانش هم در روز جمعه هست روزهای جمعه به نام آقا امام زمان (عج) مزین شده و تولد ایشان هم که در نیمه شعبانه مقارن شده با روز جمعه نکته جالب تر از همه هم اینکه تنها خورشید گرفتگی امسال هم که برای ساکنان قسمت شمال و غرب ایران قابل رویته (که امیدوارم اون روز هوا صاف باشه !!!) در روز جمعه 29 اسفند 93 هستش تقریباً 12 ساعت مونده به سال تحویل که از ساعت سیزده و چهل و سه دقیقه شروع میشه و کلاً حدود 40 دقیقه ای طول میکشه و نقطه اوجش هم ساعت چهارده و چهار دقیقه هست . که بیشترین درصد اون هم 12 درصد گرفتگی هستش که توی شمال غرب کشور قابل رویته . لحظه تحویل سال 94 هم 2:15 بامداد روز شنبه اول فروردین 94 هستش در کل با توجه به مطالب گفته شده معلومه سال با کلاسی رو در پیش رو داریم ، امیدوارم بتونید با یک برنامه ریزی درست و توکل بر خدا بهترین استفاده رو از این سال ببرید .

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

 

تبریک عید نوروز

 

عیدی امسال من هم به شما یه تقویم واسه موبایل هستش که دوستمون آقای نظری طراحی کرده و توی این چند سالی که من ازش استفاده کردم راضی بودم . که میتونید نسخه جاواش رو از اینجا  و نسخه اندرویدش رو هم از اینجا دانلود کنید . فقط یادتون باشه برای اینکه تقویم درست کار کنه باید تاریخ موبایلتون تنظیم باشه .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی